opc_loader

Belangrijke mededeling:

Wegens onverwachte familieomstandigheden zijn wij tot en met 4 maart niet in de gelegenheid u telefonisch of per e-mail te woord te staan. Na deze datum zullen wij alle e-mails zo spoedig mogelijk behandelen. Wij begrijpen dat deze situatie vervelend voor u kan zijn en waarderen uw begrip en geduld in deze periode zeer.

Let op: Bestellingen die tussen 20 februari en 4 maart worden geplaatst, zullen na 4 maart worden verwerkt. Wij streven ernaar dit zo snel mogelijk te doen en danken u bij voorbaat voor uw geduld en begrip.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Hartelijk dank voor uw begrip.

Met vriendelijke groet,

Team Motordempers.nl"

Hartelijk dank!

Wegens onverwachte verdrietige familieomstandigheden zijn wij tot en met 4 maart helaas niet in de gelegenheid geweest onze klanten telefonisch of per e-mail te woord te staan en konden bestellingen niet eerder verwerkt worden. Ondanks de invloed die dit heeft gehad op (aan)vragen en bestellingen van klanten zijn wij geroerd door alle steunbetuigingen en het begrip, geduld en vertrouwen van alle klanten. Dat geeft ons enorm veel steun in deze moeilijke tijd en daar willen we iedereen dan ook enorm voor bedanken!

Met vriendelijke groet,

Team Motordempers.nl

Stap voor stap

 

- Registreren

- Inloggen

- Bestellen

- Wachtwoord vergeten

 


 

Registreren:

 

Registreren is niet noodzakelijk om een bestelling te plaatsen maar raden wij wel aan.

 

Registreren kan op twee manieren namelijk:

 

- Als je voor de 1e keer een bestelling plaatst

- Als je alleen wilt registreren en eventueel later wilt bestellen

 

Als je voor de 1e keer een bestelling plaatst:

 

- Klik op "winkelmand"

- Klik op "afrekenen"

- Klik op "Ik ben een nieuwe klant” en vervolgens op “doorgaan”

- Vul alle benodigde gegevens in voor het aanmaken van je persoonlijke account

- Hervat de bestelprocedure

 

Als je alleen wilt registreren en eventueel later wilt bestellen:

 

- Klik in de linker kolom “Mijn Account” op “Inloggen”

- Klik, onder het kopje “Ik ben een nieuwe klant”, op “doorgaan”.

- Vul alle benodigde gegevens in voor het aanmaken van je persoonlijke account

 


 

Inloggen:

 

- Klik in de linker kolom “Mijn Account” op “Inloggen”

- Vul, onder “Ik ben al geregistreerd”, je “e-mail adres” en zelf gekozen wachtwoord in

- Je wordt automatisch doorgeleid naar je persoonlijke pagina

 


 

Bestellen:

 

- Heb je het product van je keuze gevonden klik dan op “voeg toe aan mandje”. Je krijgt direct te zien wat er in je winkelwagen zit.

- In “mijn winkelwagen” bovenaan in de rechter kolom kun je altijd bekijken wat er in je winkelwagen zit. Tevens kun je altijd nog aanpassingen doen zoals producten uit de winkelwagen verwijderen of de aantallen aanpassen.

- Kies om verder te winkelen en meerdere producten aan je mandje toe te voegen d.m.v. de knop “winkel verder”

- Kies “afrekenen” om af te rekenen

- Je kunt nu op twee manieren afrekenen, namelijk als geregistreerde klant of niet geregistreerde klant

  

Afrekenen:

 

- Vul het verzendadres in (wil je het pakket echter op een ander adres laten bezorgen kies dan “wijzigen”. Vul een ander verzendadres in en klik "doorgaan")

- Kies de gewenste bezorgmethode

- Voeg eventuele opmerkingen toe

- Klik “doorgaan”

- Kies de gewenste betaalwijze (Je hebt de keuze uit “vooruit betalen per bank” of betalen via “Ideal”)

- Indien je gebruik maakt van een Aktie- of couponcode kun je deze onderaan invullen

- Klik “doorgaan”

 

Bevestigen:

 

- Je ziet nu een overzicht van de door jou gekozen opties en mogelijkheden

- Bekijk en controleer alle gegevens goed

- Alle door jouw ingevoerde informatie kan nu nog altijd gewijzigd worden

- Wil je iets wijzigen klik “wijzig”

- Als je hebt gekozen voor “vooruit betalen per bank” dan zie je onderaan onze bankgegevens

- Als alle gegevens kloppen klik “bevestig”

 

Voltooien:

 

- Je kunt de bestelling nu afronden en de bestelling betalen via de gewenste betalingsoptie

- Als je via "Ideal" betaald wordt je eerst gevraagd om je bank te kiezen en daarna wordt je automatisch doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht klaar staat.

 

Belangrijk: Druk bij "Ideal" betalingen altijd op “Bestelling afronden“ om het bestelproces af te ronden. Indien je dit niet doet, krijgen wij de bestelling niet binnen en kan deze dus niet worden verwerkt!

 

Betalen via "Ideal" kan via de volgende banken:

 

-          ABN-AMRO bank

-          ASN Bank

-          Friesland bank

-          ING

-          Rabobank

-          SNS bank

-          Regiobank

-          Triodos bank

-          Van Lanschot Bankiers

-          Knab

 

Orderbevestiging:

 

- Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail met daarin alle gegevens van je bestelling. Als je hebt gekozen voor “vooruit betalen per bank” dan zie je onderaan nogmaals onze bankgegevens.

- Controleer voor alle zekerheid nogmaals alle gegevens van je bestelling. Indien bepaalde zaken niet kloppen en/of er wijzigingen moeten worden doorgevoerd kun je dit nu alsnog aan ons doorgeven. Zie ook “bestelling wijzigen”

 


 

Wachtwoord vergeten:

 

- Klik in de linker kolom “Mijn Account” op “Inloggen”

- Klik, onder “Ik ben al geregistreerd” op “wachtwoord vergeten, klik hier”.

- Vul je e-mail adres in en klik op “doorgaan”

- Je wachtwoord wordt per e-mail aan je verstuurd