- Levering - Garantie - Contact
| Klantenservice
Bestellen:
Registreren / Inloggen / Wachtwoord vergeten / Zoeken / Product menu / Hulp bij bestellen / Maattabellen / bestelling wijzigen / bestelling annuleren
Registreren:
Registreren is niet verplicht om in onze webshop een aankoop te kunnen doen. Registreren is echter wel verstandig. Alleen als geregistreerde klant kun je namelijk gebruik maken van de uitgebreide mogelijkheden zoals het inzien van de orderstatus en de bestelgeschiedenis. Tevens moeten klanten die zich niet registreren bij iedere toekomstige aankoop opnieuw alle gegevens invoeren. Dat is als geregistreerde klant niet nodig. Klanten die zich niet registreren moeten de bestelling ook altijd per telefoon en per mail bevestigen.
Registreren kan gemakkelijk op twee manieren namelijk:
- Als je voor de 1e keer een bestelling plaatst - Als je alleen wilt registreren en eventueel later wilt bestellen
Als je voor de 1e keer een bestelling plaatst:
Via de bestelprocedure kom je uiteindelijk in je winkelwagen terecht waarin je de mogelijkheid hebt om af te rekenen. Indien je op “afrekenen” klikt, kom je op de inlogpagina. Klik, onder het kopje “Ik ben een nieuwe klant”, op “doorgaan”. Je kunt nu alle benodigde gegevens invullen voor het aanmaken van je persoonlijke account.
Als je alleen wilt registreren en eventueel later wilt bestellen:
Klik in de linker kolom “Mijn Account” op “Inloggen”. Klik, onder het kopje “Ik ben een nieuwe klant”, op “doorgaan”. Je kunt nu alle benodigde gegevens invullen voor het aanmaken van je persoonlijke account.
Tijdens het aanmaken van je persoonlijke account dien je ook een wachtwoord in te toetsen dat je zelf mag bedenken. Gebruik altijd een wachtwoord dat voor derden moeilijk is te achterhalen en zorg altijd dat je het wachtwoord goed opbergt. Dit om misbruik te voorkomen.
Inloggen:
Klik in de linker kolom “Mijn Account” op “Inloggen”. Vul, onder “Ik ben al geregistreerd”, je “e-mail adres” en zelf gekozen wachtwoord in en je wordt automatisch doorgeleid naar je persoonlijke pagina.
Wachtwoord vergeten:
Ben je het wachtwoord vergeten of kwijt? Geen probleem. Je kunt je wachtwoord heel gemakkelijk bij ons opvragen. Klik in de linker kolom “Mijn Account” op “Inloggen”. Klik vervolgens onder “Ik ben al geregistreerd” op “wachtwoord vergeten, klik hier”. Vul je e-mail adres in en klik op “doorgaan”. Je wachtwoord wordt nu z.s.m. per e-mail aan je verstuurd.
Zoeken:
Op iedere pagina vind je zowel in het headermenu rechts bovenin, als in de linker kolom onder “zoeken”, de zoekmogelijkheid. Hier kun je het zoekwoord van je keuze invullen. Druk dan op “enter”. Nu krijg je alle producten in beeld die voldoen aan je zoekwoord.
Naast de normale zoekfunctie kun je in de linker kolom onder “zoeken” ook gebruik maken van de geavanceerde zoekfunctie. Klik op “geavanceerd zoeken”. In het volgende scherm kun je aanvullende zoekmogelijkheden invullen om je zoekopdracht te specificeren. Klik op “zoeken” om de zoekopdracht uit te voeren. Nu krijg je alle producten in beeld die voldoen aan je geavanceerde zoekopdracht.
Tip: als er te veel uitkomsten zijn, probeer dan de zoekopdracht te verfijnen. Je zoekopdracht mag ook uit meerdere woorden (met spaties er tussen) bestaan en je kunt ook zoeken op artikelnummer.
Product menu:
Hulp bij bestellen:
Bestellen in onze webshop gaat heel erg gemakkelijk.
- Heb je het product van je keuze gevonden klik dan op “voeg toe aan mandje”. Je krijgt direct te zien wat er in je winkelwagen zit. - In “mijn winkelwagen” bovenaan in de rechter kolom kun je altijd bekijken wat er in je winkelwagen zit. Tevens kun je altijd nog aanpassingen doen zoals producten uit de winkelwagen verwijderen of de aantallen aanpassen. - Je hebt de keuze om verder te winkelen en meerdere producten aan je mandje toe te voegen d.m.v. de knop “winkel verder” of om via de knop “afrekenen” - Via de knop “afrekenen” kun je de gekozen producten afrekenen - Je kunt nu op twee manieren afrekenen, namelijk als geregistreerde klant of niet geregistreerde klant
Geregistreerde klanten:
Als geregistreerde klant heb je een aantal voordelen en kun je gebruik maken van de uitgebreide mogelijkheden zoals het inzien van de orderstatus en de bestelgeschiedenis. Tevens zijn al je gegevens al bekend en hoef je deze niet nogmaals in te vullen. Wel is het belangrijk om alle gegevens altijd goed te controleren.
Niet geregistreerde klanten:
Als niet geregistreerde klant kun je geen gebruik maken van de uitgebreide mogelijkheden zoals het inzien van de orderstatus en de bestelgeschiedenis. Tevens moeten klanten die zich niet registreren bij iedere toekomstige aankoop opnieuw alle gegevens invoeren.
Bestellingen van klanten die zich niet hebben geregistreerd worden altijd gecontroleerd middels telefoon en e-mail.
Volg nu de volgende procedure:
Afrekenen:
Stap 1:
- Het standaard bezorgadres is automatisch ingevuld – wil je het pakket echter op een ander adres laten bezorgen kies dan “wijzigen” – Je kunt nu alle gegevens invullen – klik doorgaan - Kies nu de gewenste bezorgmethode - Voeg eventuele opmerkingen toe (niet verplicht!) - Klik “doorgaan”
Stap 2:
- Kies nu de gewenste betaalwijze - Je hebt de keuze uit “vooruit betalen per bank”, betalen via “iDEAL” of betalen via "Paypal" - Indien je gebruik maakt van een Aktie- of couponcode kun je deze onderaan invullen - Klik “doorgaan”
Bevestigen:
- Je ziet een overzicht van de door jou gekozen opties en mogelijkheden - Bekijk en controleer alle gegevens goed - Alle door jouw ingevoerde informatie kan nu nog altijd gewijzigd worden - Wil je iets wijzigen klik “wijzig” - Als je hebt gekozen voor “vooruit betalen per bank” dan zie je onderaan onze bankgegevens - Als alle gegevens kloppen klik “bevestig”
Voltooien:
- Je kunt nu de bestelling afronden en de bestelling betalen via de gewenste betalingsoptie - Als je via iDEAL betaald wordt je eerst gevraagd om je bank te kiezen en daarna wordt je automatisch doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht klaar staat. - Belangrijk bij iDEAL betalingen: Druk altijd op “Bestelling afronden“ om het bestelproces af te ronden. Indien je dit niet doet, krijgen wij de bestelling niet binnen en kan deze dus niet worden verwerkt!
iDEAL kan via de volgende banken:
- ABN-AMRO bank - ASN Bank - Friesland bank - ING - Rabobank - SNS bank - Regiobank - Triodos bank - Van Lanschot Bankiers - Knab
Orderbevestiging:
- Je ontvangt nu een orderbevestiging per e-mail met daarin alle gegevens van je bestelling. Als je hebt gekozen voor “vooruit betalen per bank” dan zie je onderaan nogmaals onze bankgegevens. - Controleer voor alle zekerheid nogmaals alle gegevens van je bestelling. Indien bepaalde zaken niet kloppen en/of er wijzigingen moeten worden doorgevoerd kun je dit nu alsnog aan ons doorgeven. Zie ook “bestelling wijzigen”
Maattabellen:
Bestelling wijzigen:
Controleer altijd de orderbevestiging die je van ons per e-mail ontvangt. Het is bijna altijd mogelijk om binnen 1 werkdag nog wijzigingen door te voeren. Stuur een wijziging altijd per mail naar info@motordempers.nl en vermeld hierin wat er gewijzigd dient te worden.
Indien de wijziging betekend dat er bijbetaald dient te worden dan krijg je hiervan bericht van ons en kan het bij te betalen bedrag worden overgemaakt. Indien de wijziging betekend dat je een bedrag terug ontvangt van ons dan zullen wij dit bedrag uiterlijk 30 dagen terugstorten op je bankrekening.
Let op: Wijzigingen zijn alleen dan nog mogelijk als de bestelling nog niet is verpakt of verstuurd.
Bestelling annuleren:
Als je bestelling nog niet is verstuurd kun je de bestelling zonder probleem annuleren. Stuur hiervoor een mail naar info@motordempers.nl
De aankoopsom zullen wij na annulering binnen uiterlijk 30 dagen terugstorten op je bankrekening.
Indien je bestelling reeds aan je is verstuurd is annulering niet meer mogelijk. De kosten zoals behandelkosten en verzendkosten zijn dan voor eigen rekening van de klant. Retour sturen is dan uiteraard wel mogelijk. Bekijk hiervoor ons retourbeleid.
Het kan ook voorkomen dat wij je bestelling zelf moeten annuleren. Dit kan bijv. voorkomen indien een product (tijdelijk) niet leverbaar is. In dat geval zullen we je eerst een vervangend product of model aanbieden. Is er geen vervangend product of model beschikbaar of je gaat niet op ons aanbod in dan wordt de bestelling geannuleerd en storten wij het aankoopbedrag binnen uiterlijk 30 dagen terug op je rekening.
Tevens kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat adresgegevens onduidelijk of incorrect zijn. Wij nemen dan uiteraard altijd eerst contact met je op. Indien dit niets oplevert zullen wij helaas genoodzaakt zijn de bestelling te annuleren.
Levering:
Verzendkosten / Verzendmethode / Track & Trace / Levertijd / Afleveradres / Afhalen / Bestelling controleren / Levering buitenland
Verzendkosten:
De verzendkosten binnen Nederland zijn altijd € 6,95.
Vanaf een bestelbedrag van € 75,- worden geen verzendkosten in rekening gebracht.
Verzendmethode:
Onze pakketten worden verzonden met Post.nl.
Als een pakket niet op het afleveradres afgeleverd kan worden, zal het in de meeste gevallen bij de buren worden aangeboden. Als het pakket ook niet bij de buren kan worden afgeleverd, zal het pakket de volgende dag nog een keer worden aangeboden. Als het pakket dan wederom zowel niet op het afleveradres als bij de buren kan worden afgeleverd, wordt het pakket bij het dichtstbijzijnde postkantoor of servicepunt afgeleverd. De bezorger van Post.nl zal een bericht bij je achterlaten. Hierop staat bij welk postkantoor of servicepunt het pakket kan worden afgehaald. Hiervoor heb je drie weken de tijd. Daarna zal het pakket aan ons worden geretourneerd.
Let op: als je het pakket af dient te halen bij het postkantoor of servicepunt neem dan altijd het bericht mee dat de bezorger bij je heeft achtergelaten en een geldige legitimatie mee. Anders kan men het pakket niet aan je meegeven.
Track & Trace:
Als je pakket door ons bij Post.nl is aangeboden ontvang je van ons een Track & Trace nummer. Met dit unieke nummer kun je het verzendtraject en de status van de verzending exact volgen.
Levertijd:
Wij zijn demperspecialist en leveren meer dan 10.000 producten van meer dan 100 demper leveranciers. Het is onmogelijk voor ons om meer dan 10.000 producten op voorraad te hebben. Daarnaast zijn dempers geen geschikt product om op voorraad te hebben. Zelfs een deel van onze leveranciers c.q, fabrikanten heeft er inmiddels voor gekozen om maar een deel van het assortiment op voorraad te houden of zelfs helemaal geen voorraad te houden. Vaak worden de producten dus op bestelling gefabriceerd.
Indien je bestelde product(en) wel op voorraad zijn bij de leverancier c.q. fabrikant dan zal de levertijd aanzienlijk korter zijn dan wanneer een product nog gefabriceerd moet worden.
Levertijden variëren van enkele dagen tot 6 weken afhankelijk van het product. Langere levertijden komen vrijwel niet voor, tenzij het gaat om een zeer speciale bestelling die (op maat) moet worden gefabriceerd.
Nadat wij je bestelling hebben ontvangen zullen we je informeren over de verwachte levertijd. Mocht de verwachte levertijd langer zijn dan zullen we je hierover informeren.
Afleveradres:
Het afleveradres is het adres waar je bestelling geleverd zal worden. Naast je eigen adres kun je er ook voor kiezen om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven in het bestelproces. Bestelling afhalen:
Je kunt je bestelling ook bij ons afhalen. Afhalen dient altijd te gebeuren op afspraak. Wij plannen daarom dan ook samen met jou een afhaaldatum en tijdstip. Afhalen kan eventueel ook s’avonds.
Bij het afhalen van je bestelling is het belangrijk om je orderbevestiging of factuur en een betaalbewijs mee te nemen zodat wij het e.a. kunnen verifiëren.
Bestelling controleren:
Als je de bestelling hebt ontvangen is het belangrijk zowel de omdoos of verpakking en de producten te controleren. Controleer eerst of de omdoos of verpakking onbeschadigd is. Controleer vervolgens of je de juiste producten hebt ontvangen en of de producten in goede orde zijn ontvangen (beschadigingen, compleetheid etc.).
Als de omdoos of verpakking beschadigd is of je hebt het idee dat deze geopend is (geweest), neem hier dan foto’s van en meldt dit z.s.m. aan ons via info@motordempers.nl Als je een verkeerd product hebt ontvangen of je hebt een product niet in goede ontvangen dien je ons hiervan eveneens z.s.m. op de hoogte te stellen. Informeer ons over de aard van het probleem en maak foto’s. Beschadigingen aan je bestelling kunnen wij alleen in behandeling nemen als je ons foto’s toestuurt van de beschadigingen.
Heb je een verkeerd product of het product niet in goede orde ontvangen dan dient dit aan ons gemeld te worden binnen 14 dagen na verzending, anders kunnen wij deze meldingen niet meer als zodanig aannemen en behandelen.
Levering buitenland:
Betaalmogelijkheden:
iDEAL / Paypal / Vooruitbetalen / Betalen vanuit buitenland
iDEAL:
Met iDEAL kun je gemakkelijk veilig en vertrouwd je online aankopen betalen. Je rekent je bestelling af in een vertrouwde internet betaalomgeving, via je eigen bank. iDEAL is net zo gemakkelijk, veilig en vertrouwd als internetbankieren. Betalen via iDEAL kan alleen als je gebruik maakt van internetbankieren.
iDEAL kan via de volgende banken:
- ABN-AMRO bank - ASN Bank - Friesland bank - ING - Rabobank - SNS bank - Regiobank - Triodos bank - Van Lanschot Bankiers - Knab
Hoe werkt iDEAL?
Als je een bestelling plaatst en je kiest voor een betaling via iDEAL moet je eerst je bank selecteren. Daarna wordt je direct doorgeleid naar een beveiligde omgeving van je eigen bank waar de betaalopdracht klaar staat. Om de betaling te kunnen doorvoeren vraagt je bank om een aantal gegevens in te voeren en de betaling te autoriseren. Houdt hiervoor je bankpas, eventuele identificatiemethode zoals ABN-AMRO e.dentifier, Rabobank Random Reader etc. en/of mobiele telefoon bij de hand.
Belangrijk! Druk altijd op “Bestelling afronden“ om het bestelproces af te ronden. Indien je dit niet doet, krijgen wij de bestelling niet binnen en kan deze dus niet worden verwerkt!
Paypal:
Vooruitbetalen:
Betalen vanuit buitenland:
Garantie:
Garantie / Garantie termijn / Garantie procedure / Vervallen van garantie / Garantie voorwaarden / Garantie buiten Nederland / Ongegronde claim
Garantie:
Garantie betekent dat je van de leverancier van het product mag verwachten dat deze gedurende de overeengekomen garantietermijn garant staat voor de kwaliteit en het juist functioneren van het product.
Garantie termijn:
Wij geven op ieder product een garantie termijn van minimaal 2 jaar. De factuurdatum geldt als ingangsdatum voor de garantie. Garantie termijnen kunnen, afhankelijk van het product en merk, zelfs oplopen tot een levenslange garantie. Naast de fabrieksgarantie geldt uiteraard onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit.
Ieder product dat wij leveren voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit. Mochten producten desondanks, bij normaal gebruik, toch gebreken vertonen dan worden deze dan ook kosteloos hersteld of vervangen. Dit ter beoordeling van Motordempers en de leverancier c.q. fabrikant.
De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling. Tevens valt verkleuring van dempers, pijpen en bochten niet onder garantie. Verkleuring is veelal een normaal verschijnsel door de extreme hitte die optreedt.
Bij defecten of problemen na het verstrijken van de garantie periode helpen en ondersteunen we onze klanten natuurlijk ook graag. Garantie procedure:
Het is erg vervelend als een product niet of niet naar behoren functioneert. Gebeurt dit binnen de garantieperiode dan kun je aanspraak maken op de garantie.
Om de afhandeling van garantieclaims snel en soepel te laten verlopen is het belangrijk dat je de volgende stappen volgt:
- Stuur ons een e-mail bericht via info@motordempers.nl en informeer ons daarin over de problemen die je ondervindt met het product. Stuur ons eventueel ook foto’s of een geluidsfragment toe. - Vervolgens ontvang je van ons een retournummer, het zogenaamde RMA-nummer - Verpak het defecte product in een degelijke verpakking. Voeg hier de aankoopfactuur en je garantieaanvraag die je ons per e-mail hebt gestuurd aan toe. Zonder aankoopfactuur en de garantieaanvraag kunnen wij je garantie aanvraag niet behandelen! - Vermeld duidelijk zichtbaar het RMA-nummer op de verpakking. Zonder RMA-nummer wij je garantie aanvraag niet behandelen! - Stuur het defecte product vervolgens z.s.m. en uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het RMA-nummer naar ons op. De verzendkosten worden niet door ons vergoed! Tevens ben jezelf verantwoordelijk voor de retourzending en draag je ook zelf het risico voor de retourzending. Wij raden je daarom aan het pakket evt. extra te verzekeren of aangetekend te versturen. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om het zelf bij ons af te leveren. Maak hiervoor even een afspraak met ons.
Indien het inderdaad gaat om een garantiegeval dan zal het product (gedeeltelijk) gerepareerd, (gedeeltelijk) vervangen of (gedeeltelijk) gecrediteerd worden.
Indien het gaat om een onterechte claim dan zullen alle kosten door ons verhaald worden. Deze kosten bestaan o.a. uit behandelkosten en kosten voor retournering. Deze kosten dienen eerst te worden voldaan voordat wij het product aan je terug sturen.
Vervallen van garantie:
Garantie op je product kan ook vervallen. Voorbeelden hiervan zijn bijv.:
- Scheuren, krassen, putten, deuken etc. die door eigen toedoen zijn ontstaan - Verkeerde montage waardoor schade ontstaat - Onjuist gebruik waardoor schade ontstaat - Aanpassingen of veranderingen die toegepast zijn aan het product
Garantie voorwaarden:
- Voor iedere garantieaanvraag geldt dat de retourkosten (van klant naar Motordempers.nl) voor eigen rekening komen van de klant - Bij een ongegronde klacht komende de gemaakte kosten, zoals behandelkosten en kosten voor het retourneren, voor rekening van de klant - Indien een klacht gegrond is, dan wordt het product (gedeeltelijk) gerepareerd, (gedeeltelijk) vervangen of (gedeeltelijk) gecrediteerd. - Nadat het probleem is verholpen neemt Motordempers.nl de eventuele retourkosten (van Motordempers.nl naar klant) voor zijn rekening (m.u.v. zendingen van en naar het buitenland) - Er kan geen aanspraak op garantie worden gemaakt bij:
Voor de exacte en/of uitgebreide voorwaarden raadpleeg onze Algemene Voorwaarden.
Garantie buiten Nederland:
Ongegronde claim:
Retourneren:
Retourneren / Afkoelingsperiode / Retourproces / Retourkosten / Praktijkvoorbeelden / Uitzonderingen / Retourzendingen vanuit het buitenland
Retourneren:
Als een product niet aan je verwachtingen voldoet mag deze aan ons worden geretourneerd. Hiervoor dien je gebruik te maken van het retourformulier en deze mee te zenden met de retourzending. Zonder retourformulier kunnen we je retouraanvraag niet in behandeling nemen.
Producten mogen alleen geretourneerd worden als ze ongebruikt en onbeschadigd zijn en zijn voorzien van de originele verpakking. Je hebt de keuze om het product om te ruilen of het aankoopbedrag retour te ontvangen.
Alle retouren en ruilingen worden aan ons verzonden door de klant zelf en zijn voor eigen rekening en op eigen risico van de klant zelf, tenzij het om retournering gaat die buiten uw schuld moet worden uigevoerd.
Eerder in rekening gebrachte verzendkosten (bij bestellingen onder € 75,-) worden bij retouren of ruilingen nooit gecrediteerd.
Producten mogen alleen retour worden gestuurd:
- Binnen 60 dagen na levering - Indien deze schoon, compleet en onbeschadigd zijn - Indien deze ongebruikt en niet gemonteerd zijn geweest - Indien deze in originele staat zijn - In de originele en onbeschadigde (fabrieks)verpakking - Indien alle eventueel bijbehorende montagematerialen volledig en in originele verpakking aanwezig zijn - Indien deze in een degelijke extra omdoos wordt verpakt, om beschadigingen tijdens de verzending te voorkomen dan wel te beperken
Bij producten die beschadigd zijn en/of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor retouren te weigeren en de gemaakte kosten zoals behandelkosten en retourkosten in rekening te brengen.
Als je een product wilt ruilen voor een ander product dien je eerst het bewuste product aan ons retour te sturen alvorens wij een ander product leveren.
Het verwerken van retouren kan maximaal 10 werkdagen duren.
Afkoelingsperiode:
De afkoelingsperiode is de wettelijke termijn waarin de klant het recht heeft de koop ongedaan te maken. Deze termijn is altijd 7 werkdagen. De afkoelingstermijn wordt ook wel zichttermijn of herroepingstermijn genoemd.
Wij bieden onze klanten echter de service en mogelijkheid om producten aan ons te retourneren binnen 30 dagen. Dat is aanmerkelijk langer dan de wettelijke termijn van 7 werkdagen.
De afkoelingsperiode gaat in op de datum dat het product is aangekocht.
De kosten voor het retour zenden komen altijd voor rekening van de klant.
Retourproces:
Om er zeker van te zijn dat een retourzending goed aan ons wordt verzonden dien je de volgende stappen te doorlopen:
- Neem contact met ons op via info@motordempers.nl en informeer ons duidelijk om welk ordernummer en product het gaat en over de reden van retourneren. Geef tevens aan of je een ander product wenst te ontvangen of dat wij de bestelling moeten crediteren. - Je ontvangt van ons z.s.m. een e-mail bericht terug met daarin een retournummer (RMA-nummer). - Download het retourformulier en print en vul deze in. - Verpak het betreffende product incl. alle bijbehorende accessoires en handleidingen in de originele verpakking in een omdoos eventueel voorzien van vulmateriaal en voeg het retourformulier toe. - Zorg dat de doos goed afgesloten wordt - Voorzie de doos van ons adres, het afzenderadres en het RMA-nummer - Verstuur de doos aan ons - Zodra wij het pakket hebben ontvangen zullen wij deze binnen 10 dagen afhandelen - Indien na retournering blijkt dat er een creditbedrag ten gunste van de klant open staat dan wordt deze uiterlijk binnen 30 dagen op het bij ons bekende rekeningnummer overgemaakt - Indien na retournering blijkt dat de klant een bedrag aan ons dient over te maken (als bijv. gekozen wordt voor een vervangend product dat duurder is dan het geretourneerde product of als er nog verzendkosten moeten worden betaald) dan dient de klant dit binnen 10 dagen te voldoen
Tips
- Stuur nooit zomaar een product terug zonder retourformulier. Wij zullen de kosten die hiermee gepaard gaan zoals behandelkosten en de retourkosten doorberekenen aan de klant. - Stuur nooit zomaar een product terug zonder eerst contact met ons te hebben opgenomen. Wij zullen de kosten die hiermee gepaard gaan zoals behandelkosten en de retourkosten doorberekenen aan de klant. - Ongefrankeerde of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons aangenomen - Wij verzoeken je om te zorgen voor een goede omverpakking óm de originele doos heen, zodat de originele doos in goede orde bij ons aankomt. - Retourzendingen zijn altijd voor risico van de klant. Wij raden daarom aan om de zending aangetekend te verzenden danwel extra te verzekeren.
Let op: Indien niet wordt voldaan aan onze retourvoorwaarden en de retourzending wordt door ons niet geaccepteerd, dienen eerst alle aan de klant doorberekende kosten te worden betaald, alvorens wij het product aan de klant terug sturen. Hierover ontvangt de klant uiteraard een e-mail bericht. Indien niet gereageerd wordt binnen 14 dagen, dan zijn wij tevens genoodzaakt opslagkosten in rekening te brengen. Indien na 30 dagen nog altijd niet is gereageerd vervalt het eigendom aan MOTORDEMPERS.NL.
Heb je vragen neem dan gerust contact met ons op via info@motordempers.nl
Retourkosten:
Retourkosten zijn voor eigen rekening van de klant indien:
- Retouren niet binnen 14 dagen na ontvangst zijn gemeld - Producten retour worden gezonden die niet aan de verwachtingen van de klant voldoen of die de klant wil ruilen - Het gaat om garantie behandelingen
Retourkosten zijn voor rekening van MOTORDEMPERS.NL indien:
- Het gaat om verkeerd geleverde producten - Het gaat om producten die reeds beschadigd waren bij in ontvangstname van de klant
Retourkosten worden alsnog op de klant verhaald indien:
- Retouren niet degelijk door de klant zijn verpakt, waardoor deze tijdens het retour zenden zijn beschadigd. - Niet is voldaan aan de instructies zoals het noteren van een RMA-nummer op de omdoos of het niet bijvoegen van het retourformulier. - De retourzending anders dan door ons wordt voorgeschreven, aan ons wordt verzonden.
Praktijkvoorbeelden:
Je hebt een verkeerd product ontvangen:
Wij zullen je kosteloos het juiste product toesturen, en zullen tevens het verkeerd geleverde product kosteloos laten afhalen. Mocht je er voor kiezen om, na levering van het verkeerde product, van de bestelling af te zien, zullen wij het bedrag uiterlijk binnen 30 dagen terugstorten inclusief de door jouw betaalde verzendkosten.
Je hebt een beschadigd product ontvangen:
Je dient dit aan ons te melden binnen 14 dagen na verzending, anders kunnen wij deze meldingen niet meer als zodanig aannemen en behandelen. Tevens dien je ons foto’s toe te sturen van de beschadiging. Wij zullen je kosteloos een nieuw product toesturen, en zullen tevens het beschadigde product kosteloos laten afhalen. Mocht je er voor kiezen om, na levering van het beschadigde product, van de bestelling af te zien, zullen wij het bedrag uiterlijk binnen 30 dagen terugstorten inclusief de door jouw betaalde verzendkosten.
Uitzonderingen:
|